آخرین اخبار
کد مطلب: 147094
نماينده مردم لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي ؛
مردم لردگان به خيابان ها آمدند تا لبيک گوي امام و رهبر خود باشند
تاریخ انتشار : 1401/11/23
نمایش : 328
حسين باميري گفت : درود خدا بر همه مردم سه دهستان جانکي ، خانميرزا و فلارد که هميشه شبيهه آنچه در طول 8 سال دفاع مقدس فرزندان خود را رقص کنان متوجه تير و ترکش و هجمه هاي معاندين اين نظام کرده اند ، اکنون و در وضعيت حساس و بلکه حياتي به خيابان ها آمده اند تا به نداي " هل من ناصر ينصرني " امام و رهبر خويش لبيک گو باشند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي در روز راهپيمايي 22 بهمن در بين مردم لردگان اظهار داشت : درود خدا بر همه مردم سه دهستان جانکي ، خانميرزا و فلارد که هميشه شبيهه آنچه در طول 8 سال دفاع مقدس فرزندان خود را رقص کنان متوجه تير و ترکش و هجمه هاي معاندين اين نظام کرده اند ، اکنون و در وضعيت حساس و بلکه حياتي به خيابان ها آمده اند تا به نداي " هل من ناصر ينصرني " امام و رهبر خويش لبيک گو باشند.

وي با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبري مدظله العالي در مورد اهميت جهاد تبيين گفت : جهاد تبيين بر تک تک دانشجويان و اساتيد ، فرهنگيان و طلاب و روحانيون و همه عوامل اثر گذار در سطح ملي ، استاني و شهرستاني وظيفه است و بايد اين ماموريت را به نحو احسن انجام دهند.

باميري ادامه داد : همانطور که مي دانيد انواع تحريم ها از سوي دشمنان ايران که در راس آنها آمريکاي جنايتکار قرار دارد بر ما تحميل شده و اين اقدامات با رويکرد ضربه زدن به قدرت و صلابت کشور امام زماني در دستور کارشان است.

وي افزود : مردم ما هميشه با مقتضيات زماني ، آگاهي و  ضريب هوشي بسيار بالا توانستند از همه گردنه هاي صعب العبور اين کشور را از انواع و اقسام بحران ها ، تهديد ها و چالش ها به سر منزل مقصود برسانند.

نهايي کردن اخذ مجوز طرح توسعه چاه هاي نفت مناطقريگ و دودرا

نماينده مردم شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد در پايان ضمن تشريح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابيه خود به مردم نويد داد و گفت : با مذاکراتي که با وزارت نفت داشته ايم ، قرار است تا در دهه دوم اسفند ماه 1401 شاهد آئين کلنگ زني طرح توسعه چاهاي نفت مناطق ريگ و دودرا با رويکرد ايجاد اشتغال پايدار باشيم.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس